تصویر
برگزاری مجمع سالیانه هیئت بیماران خاص و پیوند اعضاء البرز
22 آبان 1402 - 17:33
0
مجمع عمومی سالیانه هیئت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان البرز، برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مجمع عمومی سالیانه هیئت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان البرز، برگزار شد.

این مجمع با حضور آقایی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز (میهمان ویژه)، فروغی ، موسوی دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء، مقصودی سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل، رودگر رئیس هیئت و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل انجام گرفت.
در ابتدای مجمع، رودگر گزارشی از عملکرد فنی، مالی و تقویم سالانه هیئت به حاضرین ارائه داد که مورد تأیید و تصویب اعضا قرار گرفت.
در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که " هیئت بیماران خاص جزو ۴ هیئت مهم و ویژه برای ما است " اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم فضایی را در سالن شهید عجمیان به این هیئت اختصاص دهیم.
فروغی با اشاره به فعالیت ۹ رشته در این هیئت گفت: انتظار داریم سایر دستگاه های مرتبط با مخاطبان این هیئت نیز به کمک ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا بیایند.
همچنین مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز با بیان این که " همه ی افراد جامعه به ورزش نیاز دارند، اما ورزش برای این قشر مهم تر است " عنوان کرد: هر کمکی که از دستمان بر بیاید برای حل مشکلات و رفع کمبودهای این هیئت انجام خواهیم داد.

آقایی افزود: ورزش برای ما پر رنگ است و هیئت شما پر رنگ تر، لذا به علت شرایط خاص تان، خاص تر هم دیده خواهید شد.
دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء نیز در این مجمع خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیئت بیماران خاص و پیوند اعضای استان البرز، حرکتی رو به جلو و در حال پیشرفت دارد.

موسوی تصریح کرد: کار برای ورزشکاران هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا، موجب برکت در زندگی ما می شود و امیدوارم بتوانیم خدمات بیشتری به این عزیزان ارائه دهیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.