تصویر
برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ندامتگاه شهید کچویی فردیس
15 مرداد 1402 - 11:55
1
رییس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ندامتگاه شهید کچویی فردیس با حضور دو تن از قاریان برجسته استان البرز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس گروه قرآن و عترت ا، از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ندامتگاه شهید کچویی با حضور دو تن از قاریان برجسته استان البرز خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین امن اله فرید، با اعلام این خبر اظهار داشت: انس با قرآن کریم تاثیر شگرفی بر روح و جسم انسان داشته و در همه احوالات گره گشای کار انسانها خواهد بود و هر چه قدر انسانها بیشتر با آیات نورانی کلام الله مجید انس گرفته و در آیات آن تدبّر نمایند اثرات مثبت آن را در زندگی خود و در تعامل با آحاد جامعه خواهند دید.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خاطرنشان کرد: بر این اساس با تدابیر حکیمانه جناب آقای جابری انصاری مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و در تعامل با سازمان زندانهای استان ، محفل انس با قرآن کریم در ندامتگاه شهید کچویی برای حاضران در ندامتگاه برگزار گردید که مورد استقبال این عزیزان قرار گرفته و لحظات روحانی و عرفانی را برای آنها ایجاد کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.