تصویر
برگزاری محفل قرآنی کودکان همراه با مسابقه رنگ آمیزی در ساوجبلاغ
14 شهریور 1402 - 10:04
2
به مناسبت اربعین حسینی مسابقه رنگ‌آمیزی پیام‌های قرآنی به همراه محفل قرآنی کودکان و نوجوانان در کتابخانه شهدای گلسار در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت اربعین حسینی مسابقه رنگ‌آمیزی پیام‌های قرآنی به همراه محفل قرآنی کودکان و نوجوانان در کتابخانه شهدای در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

به مناسبت اربعین حسینی مسابقه رنگ‌آمیزی پیام‌های قرآنی به همراه محفل قرآنی در کتابخانه شهدای گلسار، با حضور شیرمحمدی رئیس اداره کتابخانه های عمومی، کارشناس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ ، سیده زهرا افتخاری مسئول دارالقرآن شهر گلسار و سیدامیرمحمد افتخاری، امیرحسین بندپی، محمدمهدی صفاخیل، امیرعلی افتخاری حافظان و قاریان نوجوان برگزار شد.
دراین مراسم برنامه های متنوع هنری از جمله نقاشی کودکان با موضوع پیام‌های قرآنی، قصه گویی برای کودکان با هدف آشنایی هرچه بیشتر با اربعین و ائمه معصومین(ع) ، سخنرانی با موضوع واقعه کربلا و داستان گویی درباره سامرا و کاظمین امامان شیعه عتبات عالیات، تشکیل جلسات دارالقرآن در شهرگلسار و موضوعات دیگر برگزار شد.
گفتنی است که در پایان مراسم ضمن از شرکت‌کنندگان در مسابقه، حافظان و قاریان نوجوان جوایزی نیز به کودکان اهدا شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.