تصویر
برگزاری مراسم تجلیل از دست اندرکاران و تلاشگران حمل و نقل شهرستان نظرآباد
29 آذر 1400 - 12:02
4
دکتر ناصر اکبرزاده رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد در آیین تجلیل از دست اندرکاران و تلاشگران عرصه حمل و نقل این شهرستان ضمن عرض تبریک به مناسبت روز ملی حمل و نقل اظهارداشت:دست راننده ای را میبوسم که از صبحگاه با اخلاق خوش در حال خدمت رسانی به شهر‌وندان و جابجایی آنهاست .
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر ناصر اکبرزاده رئیس شورای اسلامی شهر در آیین تجلیل از دست اندرکاران و تلاشگران عرصه حمل و نقل این شهرستان ضمن عرض تبریک به مناسبت روز ملی حمل و نقل اظهارداشت:دست راننده ای را میبوسم که از صبحگاه با اخلاق خوش در حال خدمت رسانی به شهر‌وندان و جابجایی آنهاست .

وی ، ترافیک ،آلودگی هوا ،مشکلات افزایش بیماری های جسمی و روحی را از جمله معضلات شهرها عنوان کردو افزود: این معضلات سبب شده تا برنامه ریزان به فکر حمل و نقل عمومی باشند.
رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد به قانون توسعه حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: با توجه به جابه جایی بیش مسافران توسط اتوبوس‌های عمومی ، یکی از راه‌های موثر در کاستن از آلودکی هوا، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر نظرآباد است.
اکبرزاده بر ترمیم زیرساختهای حمل و نقل عمومی تاکید کرد و افزود: بازسازی و نوسازی اتوبوس ها در اولویت قرار بگیرد در این راستا اعتباراتی را شورای شهر در خصوص بهسازی و نوسازی اتوبوس ها و نیز آسفالت شریان های اصلی شهر در نظر گرفته که ان شالله مشکلات حمل و نقل احصا و برطرف شود.
دکتر شمس عضو هیئت مدیره سازمان حمل و نقل شهرداری نظرآباد با گرامیداشت روز حمل و نقل ضمن گله مندی از عدم حضور مسولین شهرستان در این مراسم اظهارداشت: امیدوارم با توسعه و تکمیل ناوگان حمل و نقل شهری که از دغدغه‌های مهم شهرداری در دوره جدید است؛ گام مؤثری در بهبود عبور و مرور شهروندان و ترغیب آنان به استفاده از وسایل نقلیه عمومی برداریم.
عضو هیئت مدیره سازمان حمل و نقل شهرداری نظرآباد تاکید کرد: یکی از با اهمیت ترین مشاغلی که به طور مستقیم با آحاد مردم در ارتباط است و مردم نیز به آن اعتماد دارند تاکسیرانان است.
شمس در توصیه به رانندگان در جهت برخورد مناسب و تکریم شهروندان افزود: رفتار مناسب رانندگان باعث تاثیرات مثبت در سطح جامعه می شود.
گفتمی است در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل شهرستان نظرآباد تجلیل شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.