تصویر
برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در آموزش و پرورش البرز
13 دی 1401 - 16:34
3
سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهانش با حضور فرهنگیان شاغل در حوزه ستادی در نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش البرز با شعار " بصیرت و مقاومت " برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهانش با حضور ان شاغل در حوزه ستادی در نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش البرز با شعار " بصیرت و مقاومت " برگزار شد.

در این مراسم بعد از قرائت قرآن کریم و پخش کلیپی از حاج قاسم سلیمانی، فعال حوزه فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش استان البرز گفت : خدامحوری و خداباوری محور فکری شهید سلیمانی بود لذا هر قدمش در راه رضای خدا بود و برای این مهم جانش را نیز فدا کرد.
اسماعیل یاری شیرمرد " دراین مراسم اظهار کرد: مکتب حاج قاسم مکتبی غنی و سرشار از معارف و آموزه‌هایی است که می تواند سرمشق و مبنای کار هر طیفی از جامعه بویژه برای دانش آموزان و معلمان باشد.
وی خاطرنشان کرد: آنچه که از حاج قاسم در این دیار به یادگار مانده بیش از هر چیزی عشق وی به ولایت و ولایت‌پذیری و ولایت مداری است و دیگر مولفه ای که می تواند برای همه تاثیرگذار باشد، اسلام و ایران دوستی اوست که تا پای جان برای دفاع از کشور و کیان و حرم اهل بیت (ع) کوشید و بی دریغ تلاش کرد.
وی ازشهامت، شجاعت، قاطع و نترس بودن ، نگاهش با صلابت و رفتارش مقتدرانه بود از دیگر میراث های به جا مانده از این شهید والا مقام است که می تواند درسی همیشگی برای همه ما بویژه دانش آموزان و معلمان باشد.
یاری شیرمرد، ظلم ستیزی و دوری از بندگی و بردگی ، استقلال و خودکفایی را از دیگر میراث به جا مانده از شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و یاد آورشد: شهید سلیمانی نمونه مدیریت جهادی و انقلابی است.
وی ادامه داد: سردار دلها نمونه مدیریت جهادی و انقلابی بود، شبانه روز در راه خدمت به اسلام و ایران تلاش می‌کرد و حماسه آفرینی های وی در منطقه و جهان دلیل محکمی بر این ادعاست.
فعال حوزه فرهنگی و تربیتی آموزش و پرورش استان البرزبا بیان اینکه شهید سلیمانی مدیری با اخلاص و دور از هر گونه ریا و تملق بود که این ویژگی در نگاه زلال و کلام روشنش جاری بود افزود: او مدیری تحول خواه بود و همواره به دنبال ایجاد رویکردهای جدید بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.