تصویر
برگزاری مراسم سومین سالگرد شهادت سید شهدای مقاومت در شهرستان نظرآباد
14 دی 1401 - 8:47
4
سومین سالگرد شهادت تندیس مقاومت و ایستادگی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مادران و همسران شهدا ، مردم شهید پرور و مسئولین شهرستان نظرآباد برگزار گردید این مراسم با سخنرانی سردار پاسدار ایرج مسجدی سفیر سابق ایران در عراق و با نوای حاج مرتضی طاهری با حضور پربرکت و منور شهید گمنام در محل سالن ورزشی فلق شهرستان نظرآباد مورد استقبال باشکوه مردم ولایتمدار قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

سومین سالگرد شهادت تندیس مقاومت و ایستادگی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مادران و همسران شهدا ، مردم شهید پرور و مسئولین شهرستان برگزار گردید
این مراسم با سخنرانی سردار پاسدار ایرج مسجدی سفیر سابق ایران در عراق و با نوای حاج مرتضی طاهری با حضور پربرکت و منور شهید گمنام در محل سالن فلق شهرستان نظرآباد مورد استقبال باشکوه مردم ولایتمدار قرار گرفت.
در این مراسم از مادران و همسران شهدا به مناسبت رحلت حضرت ام البنین (س) با اهداء لوح و تمثال مبارک شهدایشان تجلیل بعمل آمد.
لازم به ذکر است که شهرستان نظرآباد با تقدیم ٣١٣ شهید در دفاع مقدس و همچنین در دفاع از حرم آل الله برگ زرینی را در دفتر تاریخ دفاع از اسلام و انقلاب به یادگار نهاده است

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.