تصویر
برگزاری مراسم محله محور پیشگیری از اعتیاد به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان نظرآباد
07 تیر 1402 - 10:05
2
به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر برنامه فرهنگی و آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی باهمکاري معاونت اجتماعي سپاه در شهرک سیدجمالدین برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ


به مناسبت گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر برنامه و آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های باهمکاری معاونت اجتماعی سپاه در شهرک سیدجمالدین برگزار گردید.

شورجه رئیس اداره بهزیستی این شهرستان هدف از برپایی چنین برنامه‌های فرهنگی را آشنایی خانواده ها و به خصوص قشر جوان و نوجوان با معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد و راههای پیشگیری از آن عنوان کرد و اظهار داشت این برنامه همچنان در محله های مختلف شهرستان و به منظور آموزش خانواده ها برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است در این برنامه علاوه بر پخش کلیپ با موضوع نقش خانواده در اعتیاد و راههای پیشگیری از اعتیاد و معرفی کتاب، اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان نیز حضور فعال داشته و با اهدای بروشور و کتابچه های آموزشی به سوالات مراجعین پاسخ دادند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.