تصویر
برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای عملیات تروریستی شاهچراغ در دانشگاه‌ علوم پزشکی البرز
09 آبان 1401 - 16:14
2
دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه‌ علوم پزشکی البرز پیش از نماز ظهر و عصر با حضور در دانشکده بهداشت و پرستاری ،این جنایت هولناک و شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) را محکوم کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه‌ علوم پزشکی البرز پیش از نماز ظهر و عصر با حضور در دانشکده بهداشت و پرستاری ،این جنایت هولناک و شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) را محکوم کردند.

این مراسم با حضور رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه و مسئولان دانشگاه برگزار شد.
دانشجویان و کارکنان ضمن تسلیت این حادثه غمبار به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم داغدار ایران، به ویژه دانشگاهیان بر هوشیاری و دقت نظر همه اقشار نسبت به اقدامات هنجارشکنانه دشمنان این مرز و بوم تاکید کردند و دوشادوش همه هموطنان غیرتمند، مجازات عاملان و حامیان این اقدام بی‌شرمانه را خواستار شدند.
مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن محکوم نمودن این حادثه هولناک تروریستی و اعلام انزجار از عاملان این اقدام غیر انسانی گفت: تعدادی از هم وطنان عزیز مان در حمله بی شرمانه به حرم حضرت احمد بن موسی (ع) شیراز، جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند ، امروز گرد هم جمع شدیم تا ضمن اعلام انزجار خود از این اتفاق ، این حادثه غمبار را به رهبر معظم انقلاب ، مردم شریف ایران و خانواده های محترم ایشان تسلیت عرض نماییم.
وی ادامه داد : آمریکا و دشمنان از قدرت ایران قوی هراس دارند و از ایرانی که نماد آزادی خواهی و سلطه ستیزی در جهان است، می ترسند.
وی افزود: دانشگاه محلی امن برای تحصیل،آموزش و کمک به پیشرفت کشور و مردم است و دانشجویان فهیم نباید این فرصت را به دشمنان بدهند که این محیط امن و سازنده را به محلی از آشوب بدل کند.
دانشجویان که قشر فرهیخته، آینده ساز ، هوشیار و فهمیده جامعه هستند نباید به برخی افراد ساختارشکن اجازه بدهند تا با یکسری از رفتار های هنجارشکنانه امنیت جامعه را برهم زنند و به خدمتگزاران مردم بی ادبی کنند.
مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تاکید کرد: اعتراض و اعلام مشکلات باید از راه های منطقی، اخلاقی و درست انجام شود تا بتواند تاثرگذار باشد .
دانشجویان همه آرمان خواه و با اعتقادات و باورهای انقلابی هستند و نباید در این شرایط ، تحت تاثیر حرف ها و نقشه های دشمن و هیجانات قرار بگیرند تا دشمنان این آب و خاک نتوانند از این فضا سوء استفاده کرده و به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
در پایان این مراسم بیانیه ای با هدف محکوم نمودن این حادثه هولناک تروریستی و اعلام انزجار از عاملان این اقدام ددمنشانه توسط دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی البرز قرائت شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.