تصویر
برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب گام تمدن ساز
21 دی 1402 - 15:27
2
فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی، با محوریت کتاب گام تمدن ساز و به مناسبت ایام الله دهه فجر، در دانشگاه‌های استان البرز برگزار خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی، با محوریت کتاب گام تمدن ساز و به مناسبت ایام الله دهه فجر، در دانشگاه‌های استان البرز برگزار خواهد شد.

مصطفی ترابی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز، در خصوص برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی، گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، مسابقه‌ای با محوریت کتاب گام تمدن ساز، در سطح کلیه دانشگاه‌های استان، با همکاری سازمان برگزار شود.
وی افزود: با توجه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های گوناگون، کتاب گام تمدن ساز را که مبتنی بر اسناد بین المللی است، محور این مسابقه قرار گرفته است.
ترابی ابراز کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی و غنی سازی محتوایی دانشجویان برای گام نهادن در عرصه‌های تبیینی از دیگر اهداف ما در برگزاری این مسابقه است.
وی اذعان داشت: همچنین برای نفرات برتر ۱۰ جایزه نفیس، از ۵ میلیون تومان تا ۱ میلیون تومان، در نظر گرفته شده است و دانشجویان البرزی جهت ثبت نام، تهیه کتاب و شرکت در آزمون حضوری باید به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها مراجعه کنند.
ترابی در پایان خاطر نشان کرد: آزمون حضوری این مسابقه در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ در دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد و ان شاءالله این مسابقه در سطح شهر ، نیز به صورت عمومی و با شیوه‌ای متفاوت برگزار شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.