تصویر
برگزاری مهمانی روز عید غدیر در بیش از ۴۰۰ محله البرز
14 تیر 1402 - 11:49
2
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از طرح مهمانی محله در بیش از ۴۰۰ محله سراسر استان البرز به عشق امیرالمومنین علی (ع) خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از طرح مهمانی محله در بیش از ۴۰۰ محله سراسر استان البرز به عشق امیرالمومنین علی (ع) خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی‌برحق تبریک دهه ولایت و امامت و بیان برنامه‌های عید سعید غدیرخم در استان البرز اظهار کرد: در طرح مهمانی محله قرار است، در بیش از ۴۰۰ محلۀ سراسر استان البرز به عشق امیرالمومنین علی (ع) به دست مردم و با محوریت مساجد، هیئات مذهبی، مؤسسات و خانه‌های قرآنی و دیگر اماکن ، مهمانی برپا شود.

وی متذکر شد: در این مهمانی همه تلاش می‌کنند با اطعام، هدیه اسباب‌بازی به کودکان، ایستگاه صلواتی و پخش شیرینی و شربت، برپایی جشن و سرود و مولودی‌خوانی و گره‌گشایی از مردم محله، به عشق علی (ع) عید غدیر را گرامی بدارند.
منبع مهر برچسب ها: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از طرح مهمانی محله در بیش از ۴۰۰ محله سراسر استان البرز به عشق امیرالمومنین علی (ع) خبر داد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از طرح مهمانی محله در بیش از ۴۰۰ محله سراسر استان البرز به عشق امیرالمومنین علی (ع) خبر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.