تصویر
برگزاری میز خدمت کارشناسان بیمه ای تامین اجتماعی استان البرز در مصلی نماز جمعه شهر کرج
22 مرداد 1401 - 8:58
2
در راستای برنامه های گرامیداشت هفته تامین اجتماعی در سال 1401، معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل و جمعی از مسئولین شعب و اداره کل استان البرز ، با حضور در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهر کرج و برپایی میز خدمت و اطلاع رسانی، به سوالات نمازگزاران پاسخ دادند.
ارسال توسط :
پ
پ

در راستای برنامه های گرامیداشت هفته تامین در سال ۱۴۰۱، معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل و جمعی از مسئولین شعب و اداره کل استان البرز ، با حضور در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه شهر و برپایی میز خدمت و اطلاع رسانی، به سوالات نمازگزاران پاسخ دادند.

به منظور تکریم و بالا بردن سطح رضایتمندی ذینفعان سازمان و اطلاع رسانی طرح های جدید بیمه ای( بیمه فراگیر خانواده ایرانی ) و با هدف ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به مراجعه کنندگان، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل، روسای شعب دو و پنج، روسای ادارات ارتباطات مردمی و روابط عمومی اداره کل و کارشناسان شعب چهار ، ضمن برپایی میز خدمت در محل مصلی نماز جمعه در جمع مردم نمازگزار قرار گرفتند و به سئوالات و مسائل آنان رسیدگی کردند.
این همکاران همچنین تراکت و بروشورهای بیمه فراگیر خانواده ایرانی و خدمات غیر حضوری را در اختیار مراجعین قرار دادند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.