تصویر
برگزاری نشست تخصصی مدیران مدارس شاهد استان البرز
25 اسفند 1401 - 8:49
1
نشست تخصصی مدیران مدارس شاهد استان البرز به منظور کیفیت بخشی برنامه ها و برنامه ریزی برای سال تحصیلی آینده روز چهارشنبه در سالن امام علی (ع) کرج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

نشست تخصصی مدیران مدارس شاهد استان البرز به منظور کیفیت بخشی برنامه ها و برنامه ریزی برای سال تحصیلی آینده روز چهارشنبه در سالن امام علی (ع) برگزار شد.

این جلسه با حضور روءسای اداره حراست، ارزیابی عملکرد، حقوقی و انجمن اولیا و مربیان برگزار شد.
در این نشست مسئولان شرکت کننده به بیان مطالبی در خصوص شرح وظایف مدیران مدارس شاهد در حیطه فعالیت کاری خود پرداختند و خواستار توجه کامل مدیران به رعایت قوانین و ضوابط ، اسناد بالا دستی و سند تحول بنیادین طبق توصیه های رهبر معظم انقلاب و وزارتخانه شدند.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان البرزدراین نشست به نقش مهم مدارس شاهد در پاسداشت ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و خاطرنشان کرد: مدیران مدارس شاهد به ارتقاء سطح کیفی برنامه ها بویژه مسائل تربیتی و دانش افزایی نگاه ویژه ای داشته باشد.
" محمد رضا سعیدی مقدم " بیان کرد: نیروهای شاغل در مدارس شاهد می بایست در تراز انقلاب اسلامی باشند تا بتوانند دانش آموزانی در سطح تراز انقلابی تربیت کنند.
وی یادآورشد: لازم است همه مدیران برای رسیدن به اهداف و برنامه های پیش بینی شده در زمینه نیروهای انسانی شاغل در مدارس شاهد استان البرز بازنگری کنند تا در سال تحصیلی جدید شاهد یکپارچگی نیروی انسانی در راستای عملیاتی کردن برنامه ها با هم اندیشی و همراهی هرچه بیشتر نیروها باشیم.
وی ادامه داد: مدیران مدارس شاهد البرز نگاه دقیقی هم به مسائل مالی در مدارس شاهد استان داشته باشد.
در این جلسه مدیران مدارس به بیان دیدگاه های خود با محوریت سرویس و لباس فرم دانش آموزی نیز پرداختند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.