تصویر
برگزاری نشست ستاد برگزاری هفته کتاب استان البرز
01 آبان 1401 - 15:52
1
نخستین جلسه ستاد برگزاری هفته کتاب استان البرز با شعار" ما همآنیم که می خوانیم" بر گزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

نخستین جلسه ستاد برگزاری هفته کتاب استان البرز با شعار" ما همآنیم که می خوانیم" بر گزار گردید.

اولین جلسه ستاد برگزاری هفته کتاب استان البرز با شعار" ما همآنیم که می خوانیم"، با حضور نوروزی، سرپرست معاونت و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معدنی پور، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی، قاسمی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی ، اشتری، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و ، چنگیزیان، نماینده اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی، مقصودی نماینده صدا و سیما، کریمی کارشناس مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فیاض بخش، کارشناس فرهنگی اداره کل بهزیستی، فیاضی کارشناس اداره ورزش و جوانان، ، حسینی رئیس اداره فرهنگی معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امین پور و حفاری کارشناس فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر گزار گردید.
در این جلسه برنامه های شاخص در حوزه کتاب و کتابخوانی از سوی دستگاه ها ارائه شد و این برنامه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت شد که جمع بندی این بر نامه های شاخص بزودی اعلام می گردد.
همچنین ضمن ارائه برنامه ها و بحث و بررسی پیرامون چگونگی اجرای فعالیتها، پیشنهاداتی در خصوص اجرای برنامه های مشترک ارائه و در خصوص نحوه اطلاع رسانی و پوشش خبری برنامه ها نیز تبادل نظر شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.