مهندس حسین بختیاری معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز گفت: نشست مشترک شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز و هلدینگ تاپیکو با هدف توسعه همکاری‌ها، توسعه سرمایه گذاری و نیز تعامل بیشتر دو مجموعه برگزار شد.

وی افزود: توسعه نوآوری و فناوری ، فعالیت های تحقیق و شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز و هلدینگ تاپیکو از موضوعات مورد بحث مدیران و کارشناسان دو مجموعه در این نشست بود.
دکتر لاریجانی مدیر هلدینگ تاپیکو نیز در این نشست بر سرمایه گذاری مشترک در حوزه های نوآورانه تاکید کرد و گفت: پارک علم و فناوری البرز دارای شرکت های دانش بنیان و فناور متعددی است و شرکت تاپیکو تلاش می کند در راستای توسعه سرمایه گذاری ها و حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور، این همکاری ها را توسعه دهد.
وی با تصریح اینکه هلدینگ تاپیکو از متنوع ترین هلدینگ های کشور در حوزه سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی است گفت: این هلدینگ در سطح کشور به جذب و بکارگیری ۱۶۸۰۰ نفر در مجموعه شرکت‌های خانواده‌ تاپیکو همت گماشته است و دارای ۵۹ شرکت مدیریتی ، سهامدار ۲۶ شرکت غیرمدیریتی و دارای ۹ درصد از کل ظرفیت تولید محصولات اصلی پتروشیمی در کشور و دارای ۱۰ درصد از ظرفیت تولید پروپیلن در کشور و .
.
.
است و برای همکاری در حوزه توسعه اقتصاد دانش بنیان و فناور برنامه دارد.
در این نشست که مدیران و کارشناسان پارک علم و فناوری البرز حضور داشتند، تعدادی از شرکت‌های فناوری و دانش بنیان مستقر در پارک نیز برخی واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری البرز توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را در زمینه های مهندسی شیمی، پتروشیمی و فنی و مهندسی و.
.
.
جهت تعامل و ارتباط با این هلدینگ تشریح و ارائه کردند.
در پایان مقرر شد براساس تعامل بین طرفین با هماهنگی پارک‌ علم و فناوری البرز زمینه تفاهم و نیز امضای قرار دادهای مورد نظر بین دو مجموعه دنبال و عملیاتی شود.

تصویر