تصویر
برگزاری نشست کارگروه مد و لباس استان البرز
09 شهریور 1401 - 14:24
2
چهارمین نشست کارگروه مد و لباس استان البرز برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

چهارمین نشست کارگروه مد و لباس استان البرز برگزار شد.

جلسه کارگروه مد و لباس با محوریت حجاب و عفاف در سالن گفتگوی ا، با حضور نمایندگان دستگاه های هم خانواده و مسئول در زمینه حجاب و عفاف ، بهبهانی، مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، سید محمود سرباز، سرپرست معاونت هنری سینمایی و سمعی بصری این اداره کل، قپانداران، مسئول انجمن مد و لباس البرز و صدیق، رئیس اتحادیه پوشاک فروشان استان برگزار شد.
در این نشست ابتدا خانم قپانداران به ارائه گزارش از شرایط موجود در خصوص پوشش و همچنین راهکارهای تخصصی برای برون رفت از این شرایط ناهنجار پرداخت و مقرر شد در جلسات آینده انجمن طراحان مد و لباس استان حضوری پررنگ تر داشته باشند.
در ادامه صدیق، با بیان مشکلات موجود در سر راه کارگروه، پیشنهاداتی در خصوص ایجاد نمایشگاه های دائم در سطح شهر برای حوزه عفاف و حجاب ارائه کرد.
همچنین نمایندگان اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان هنری شهرداری با بیان دیدگاه های تخصصی در جلسه به پیشنهاداتی مشترک در زمینه فرهنگ سازی برای نوع جدیدی از گفتمان در مقوله حجاب و عفاف پرداختند.
در حاشیه این مراسم از خانم کاوسی، برگزیده یازدهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر گرایش مسابقه حضوری یک طراح لباس یک بافنده تجلیل به عمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.