برگزاری هفتمین دوره مسابقات بزرگ ورزشی قهرمان محلات شهر کرج
  • مرداد ۲۷, ۱۴۰۳ ساعت: 4:10
  • شهردار کرج از ثبت نام و برگزاری هفتمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج با ۲۰ رشته متنوع خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهرداد کیانی با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش در ارتقای سلامت و همچنین شور و نشاط اجتماعی، اظهار کرد: ورزش همگانی و توسعه و ترویج آن یکی از […]

    پ
    پ

    از ثبت نام و برگزاری هفتمین دوره مسابقات قهرمانِ محلات با ۲۰ رشته متنوع خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری امروز؛ داد کیانی با اشاره به اهمیت جایگاه ورزش در ارتقای سلامت و همچنین شور و نشاط ، اظهار کرد: ورزش همگانی و توسعه و ترویج آن یکی از ارکان مهم و تأثیرگذار در جامعه امروزی است که با گسترش آن در عمق محله‌های شهری می‌توان گام‌های بلند و مهمی در بهبود زندگی شخصی و اجتماعی افراد جامعه، سلامتی و بهروزی، نشاط شهروندی و حتی کاهش آسیب‌های اجتماعی برداشت.
    وی افزود: سازمان ، اجتماعی و ورزشی در نظر دارد هفتمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج را در ۲۰ رشته متنوع ورزشی اعم از فوتسال، والیبال، شطرنج، نینجوتسو و… با هدف ارتقای سلامت شهروندان و از طرفی کشف استعدادهای ورزشی و معرفی به گروه‌های ورزشی کرج، برای عموم شهروندان گرامی و با اولویت مناطق کم برخوردار برگزار کند.

    شهردار کرج بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند از روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه لغایت ۱۰ شهریورماه از طریق شماره تلفن‌های ۳۲۷۱۹۲۷۰ و ۰۹۰۲۱۷۴۰۱۴۰ و ۰۹۰۲۱۸۴۰۱۴۰ ثبت نام کنند.
    کیانی گفت: آخرین دوره برگزار شده مسابقات ورزشی محلات در سال ۱۳۹۶، حدود ۱۵ هزار نفر حضور داشتند که با توجه به استقبال سال‌های گذشته و علاقه شهروندان به این مسابقات، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۲۰ هزار نفر در هفتمین دوره مسابقات ورزشی محلات کرج ثبت نام انجام دهند.
    وی ضمن دعوت از تمامی مردم ورزش دوست شهر کرج جهت ثبت نام در مسابقات ورزشی محلات کرج، اضافه کرد: حضور در این مسابقات از شروع ثبت نام تا پایان آن، برای عموم شهروندان محترم به طور کامل رایگان است و پس از مسابقات پایانی هر رشته، به نفرات برتر و تیم‌های قهرمان جوایز نقدی اعطا خواهد شد.

    برگزاری هفتمین دوره مسابقات بزرگ ورزشی قهرمان محلات شهر کرج

    منتشر شده در تاریخ ۲۷ مردادماه ۱۴۰۳

    منبع: پایگاه خبری شهرداری کرج

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر