تصویر
برگزاری هفدهمین همایش روحانیون و ائمه جماعات در نظرآباد
22 دی 1401 - 11:35
شناسه : 421913
3
هفدهمین همایش روحانیون و ائمه جماعات شهرستان نظرآباد با محوریت روشنگری و محکومیت اهانت به ساحت مرجعیت و ولی‌امر مسلمین مقام معظم رهبری برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

هفدهمین همایش روحانیون و ائمه جماعات شهرستان با محوریت روشنگری و محکومیت اهانت به ساحت مرجعیت و ولی‌امر مسلمین مقام معظم رهبری برگزار شد.

هفدهمین همایش روحانیون و ائمه جماعات شهرستان نظرآباد با محوریت روشنگری و محکومیت اهانت به ساحت مرجعیت و ولی‌امر مسلمین مقام معظم رهبری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین به فتنه‌ اخیر و همه‌جانبه دشمن از داخل و بیرون مرزها اشاره کرد و گفت: دشمن تمام تلاشش را به‌کار گرفت تا ما تحت سلطه آنان قرار بگیریم.
وی ادامه داد: اما ما زیر بار سلطه نخواهیم رفت و طبیعی است که استقامت، مقاومت و ایستادگی هزینه دارد و هزینه ان را می‌پردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام‌جمعه شهرستان نظرآباد در ادامه این همایش بیان کرد: مساجد کانون فعالیت‌های ، و سیاسی باید باشد و گفت: علاج مشکلات به فرموده مقام معظم رهبری تبیین است.
امام جمعه نظرآباد افزود: در برابر تبلیغات دشمنان باید تبیین صورت پذیرد.
تفکر سیاسی و اعتقادی دشمن را بشناسیم و آن را خنثی کنیم و مکتب اسلام را بشناسیم و در ترویج آن بکوشیم.
دکتر بغدادی فرماندار این شهرستان در پایان این همایش اظهار کرد: در فتنه اخیر همه عوامل خارجی و نفوذی‌های داخلی همدست شدند و در ابعاد وسیع و سیاسی و فرهنگی هجوم آوردند.
وی تاکید کرد: راه مقابله بااین هجوم، انسجام و تلاش در حوزه‌های فرهنگی و تبیین در رسانه‌ها است.
گفتنی است در این همایش بیانیه محکومیت توهین به ساحت نورانی مرجعیت و ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری قرائت و این اقدام وقیحانه دولت فرانسه به شدت محکوم گردید.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.