تصویر
برگزاری ویژه برنامه‌های مبعث بر اساس حضور اقوام مختلف در البرز
24 بهمن 1401 - 13:38
1
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: ویژه برنامه‌های مبعث با در نظر گرفتن گروه‌های سنی و حضور اقوام مختلف در این استان طراحی خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: ویژه برنامه‌های مبعث با در نظر گرفتن گروه‌های سنی و حضور اقوام مختلف در این استان طراحی خواهد شد.

مهدی ولایی برحقضمن قدردانی از حضور به موقع و پرشور مردم غیور و بصیر استان البرز در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: امیدواریم تحت عنایت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری روز به روز بر عزت و اقتدار مردم افزوده شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ایام جشن و سرور اهل بیت علیه السلام پیش رو است، افزود: ایام مبعث حضرت رسول اکرم (ص) را پیش رو داریم که طراحی برنامه‌های ویژه این ایام فرخنده در سراسر استان در حال انجام است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های مبعث با در نظر گرفتن گروه‌های سنی و حضور اقوام مختلف در استان البرز طراحی خواهد شد، ادامه داد: این برنامه‌ها را می‌توان در قالب مسابقات، جشن‌های محله‌ای، خیابانی، برپایی جشن و مولودی در هیأت‌ها و مساجد، راه‌اندازی کارناوال شادی در سطح شهر، از خانواده شهدا و جانبازان و… برشمرد.
این مقام مسئول نورافشانی خیابان‌ها و تجمعات هیأت‌ها را از دیگر برنامه‌های جشن و سرور ائمه اطهار علیه السلام در استان البرز برشمرد و اضافه کرد: این آئین شور، نشاط و انرژی را به جامعه هدیه می‌کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در بخش دیگری به برنامه ریزی برای برگزاری سلسله جلسات و همایش‌ها و تجمعات جشن فرشتگان اشاره کرد و یادآور شد: این آئین تا پایان ماه مبارک شعبان در ۱۲ نقطه استان برپا می‌شود.
ولایی برحق مصلی‌ها، حسینیه‌ها و مراکز تجمعی استان را محل برگزاری جشن فرشته‌ها خواند و اضافه کرد: این جشن در شهرستان‌ها و مرکز استان با حضور دخترانی که به سن تکلیف رسیده‌اند برگزار می‌شود.
به گفته وی برنامه متمرکز جشن فرشته‌ها در مصلی بزرگ و با حضور امام جمعه محترم خواهد بود که به افتخار به سن تکلیف رسیدن ۲۵۰۰ نونهال کرجی برگزار می‌شود.
سرود «اینجا ایران است» نیز در تمامی جشن‌ها فرشته‌ها از سوی دختران حاضر در این آئین باشکوه خوانده می‌شود.

منبع مهر برچسب ها: مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: ویژه برنامه‌های مبعث با در نظر گرفتن گروه‌های سنی و حضور اقوام مختلف در این استان طراحی خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: ویژه برنامه‌های مبعث با در نظر گرفتن گروه‌های سنی و حضور اقوام مختلف در این استان طر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.