تصویر
برگزاری ویژه برنامه بازی‌های محلی در کتابخانه سیار البرز
20 بهمن 1401 - 8:47
2
کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، در یک ویژه برنامه بازی‌های محلی را در قالب مسابقه اجرا می‌کند.
ارسال توسط :
پ
پ

کتابخانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، در یک ویژه برنامه بازی‌های محلی را در قالب مسابقه اجرا می‌کند.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط در بین کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ بومی و محلی در تمامی مدارس و مراکز تحت پوشش فعالیت کتابخانه سیار در مناطق روستایی و همچنین برخی از مناطق کم برخوردار شهری اجرا می‌شود .
کودکان در این برنامه که از ابتدای ایام الله دهه فجر آغاز شده و تا پایان این دهه ادامه دارد، با بازی های «داژبال( وسطی)»،«کبدی(زو)»،«طناب کشی» و .
.
.
آشنا می‌شوند.
گفتنی است کتابخانه‌ی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و دیگر مراکز ثابت در تمامی ایام سال به کودکان و نوجوانان استان خدمت رسانی می کنند و برنامه‌های مناسبتی ویژه گرامیداشت ایام دهه فجر را نیز با شعار «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» اجرا می‌کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.