تصویر
برگزاری پرشور و با شکوه راهپیمایی سیزدهم آبان در ساوجبلاغ
09 آبان 1402 - 15:53
1
جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی سیزدهم آبان در شهرستان ساوجبلاغ، به ریاست دکتر البرزی فرماندار محترم و با حضور معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری وجمعی از مدیران ادارات و دستگاههای شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی سیزدهم آبان در شهرستان ساوجبلاغ، به ریاست دکتر البرزی فرماندار محترم و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و فرمانداری وجمعی از مدیران ادارات و دستگاههای شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

دکتر البرزی در این جلسه با گرامیداشت فرارسیدن سیزدهم آبان ماه، روز دانش آموز و ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه بیان کرد: مردم مظلوم فلسطین در بیست و پنجمین روز از حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، تحت شدیدترین بمباران در باریکه غزه هستند.
وی در ادامه افزود: حضور شما مسئولین در این جلسه صرفا" برای برگزاری پرشور و با شکوه راهپیمایی سیزدهم آبان است که بعنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
وی از تمام دستگاه های ،ائمه جماعات، شهرداران، بخشداران، و دستگاه های تبلیغی شهرستان خواست با تمام قوا برای برگزاری راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن سیزدهم آبان، پای کار بیایند.
در ادامه این جلسه، فرمانده سپاه، مدیر آموزش و پرورش، و تعدادی از مدیران حاضر در جلسه نظرات خود را درخصوص برگزاری هرچه بهتر این مراسم ارائه کردند.
دکترالبرزی در پایان، مسیر و مبداء راهپیمایی ۱۳ آبان را ساعت ۱۰ صبح، از میدان امام خمینی رحمت الله علیه تا مصلی در شهر هشتگرد اعلام نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.