تصویر
برگزاری پنجمین دوره جایزه کتاب سال استان البرز
31 مرداد 1401 - 10:19
3
سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: علاقمندان شرکت در پنجمین دوره جایزه کتاب سال استان البرز، با مطالعه آئین نامه شرکت در جایزه کتاب سال و تکمیل فرم می توانند توانمندی های های حرفه ای خود در رقابت با دیگر نویسندگان را بسنجند.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت و رسانه ای ا: علاقمندان شرکت در پنجمین دوره جایزه کتاب سال استان البرز، با مطالعه آئین نامه شرکت در جایزه کتاب سال و تکمیل فرم می توانند توانمندی های های حرفه ای خود در رقابت با دیگر نویسندگان را بسنجند.

علی نوروزی خاطرنشان کرد: پنجمین دوره جایزه کتاب استان البرز با هدف حمایت و تشویق مولفان ، مترجمان، مصححان و ناشران ، ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی ، حفظ و استقلال هویت فرهنگی استان ، شناسایی و معرفی نویسندگان فعال و ارتقای سطح کیفی استان برگزار می شود و این فرصتی برای اساتید دانشگاه ها، دانشجویان، پژوهشگران و محققان ،نویسندگان، ناشران، مترجمان و مصححان استان البرز است تا بتوانند به معرفی آثار خود بپردازند .
نوروزی تصریح کرد: نویسندگان، مترجمان و مصححان استان البرز می توانند برای شرکت در پنجمین جایزه کتاب سال، علاقمندان با مطالعه آیین نامه شرکت در جایزه کتاب سال استان البرز و تکمیل فرم شرکت در این برنامه و ارسال آثار خود ، به همراه فرم اعلام وصول آن به معاونت فرهنگی رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، تا دهم شهریور ۱۴۰۰ در جایزه کتاب سال استان شرکت نمایند.
وی افزود: بر اساس فراخوان کتاب سال البرز، آثار ارسالی باید برای نخستین‌بار از ابتدای سال ۱۴۰۰ منتشر شده باشند و جزو کتاب‌های کمک درسی و عکس برداری شده نباشد.
همچنین کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد.
.
گفتنی است آثار شرکت کنندگان در کتاب سال استان البرز توسط هیات داوران مستقر در خانه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داوری می گردد.
برای مشاهده آئین نامه شرکت در جایزه کتاب سال استان البرز اینجا کلیک کنید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.