تصویر
برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی مدیریت سبز پسماند
20 خرداد 1402 - 15:54
1
به مناسبت بزرگداشت هفته محیط زیست اولین کارگاه تخصصی مدیریت سبز با رویکرد پسماند و انرژی در مرکز علمی کاربردی داروگر با حضور معاون محیط زیست شهرستان کرج برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ


به مناسبت بزرگداشت هفته محیط زیست اولین کارگاه تخصصی مدیریت سبز با رویکرد پسماند و انرژی در مرکز علمی کاربردی داروگر با حضور معاون محیط زیست شهرستان برگزار گردید.

رئیس این مرکز علمی ضمن گرامیداشت هفته محیط زیست به اهمیت حفظ محیط زیست و توجه دانشجویان به انجام تحقیقات علمی در حوزه محیط زیست تاکید نمود.
جوادیان نژاد معاون اداره محیط زیست شهرستان کرج در این برنامه ، با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته محیط زیست امسال با شعار*" نهضت ملی کاهش آلودگی های پلاستیکی"* به اهمیت مدیریت اصولی پسماند ها براساس آخرین شیوه های نوین و مبتنی بر قانون مدیریت پسماند تاکید و *کاهش آلودگی های زیست محیطی و کاهش هزینه های را از نتایج توجه مطلوب به مدیریت پسماندها و بازیافت زباله ها بخصوص زباله های پلاستیکی دانست.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.