تصویر
برگزاری کارگاه آموزشی ویژه صنایع آب بر در شهرستان فردیس
08 آبان 1401 - 10:33
0
کارگاه آموزشی ویژه کارواش داران در شهرستان فردیس برگزارشد.
ارسال توسط :
پ
پ

کارگاه آموزشی ویژه کارواش داران در شهرستان برگزارشد.

سعید سپهوند سرپرست حفاظت محیط زیست شهرستان فردیس ضمن اعلام این خبر گفت: این دوره با همکاری اتاق اصناف شهرستان فردیس و با هدف ارتقائ فرهنگ حفاظت از محیط زیست و کاهش و مدیریت مصرف آب در محل اتاق اصناف شهرستان فردیس با حضور بیش از ۲۵ نفر از کارواش داران و کارشناسان محیط زیست شهرستان فردیس برگزار شد.
سپهوند افزود: فاضلاب کارواش ها آلاینده بوده و دارای آلودگی‌های گوناگونی است، اما با استانداردسازی فاضلاب آن می توان، مصرف آب را پایین آورد و با بازچرخانی آن هزینه ها را کاهش داد.
وی ادامه داد: ترغیب شهروندان به استفاده از کارواش به جای شستن خودرو در منزل باعث می شود تا میزان مصرف آب برای شستن خودرو کاهش یابد.
این کارگاه آموزشی بصورت رایگان و در خصوص نحوه استفاده بهینه از آب و به صرفه ترین راه های تصفیه و بازچرخانی پساب با استفاده از سیستم های تصفیه فاضلاب مقرون به صرفه، به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.