تصویر
برگزاری کارگاه آموزشی ویژه قالی شویی ها و کارواش ها در ساوجبلاغ
30 مهر 1401 - 10:30
2
رئیس اداره محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد: طرح ملي برگزاری کارگاه آموزشی ویژه كارواش ها و قالي شويي ها در شهرستان ساوجبلاغ برگزار گردید .
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ساوجبلاغ اعلام کرد: طرح ملی برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کارواش ها و قالی شویی ها در شهرستان ساوجبلاغ برگزار گردید .

امید رضا تونی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به تنش آبی بالای استان و نیاز مبرم به برنامه ریزی در مدیریت آب در واحدهای خدماتی آب بر نظیر کارواش ها و قالی شویی ها و همچنین لزوم توجه به مدیریت و بازچرخانی پساب در این گونه واحدها ، از سوی سازمان متبوع ،استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ به عنوان استان و شهرستان پایلوت ـ طرح ملی جهت برگزاری دوره های آموزشی ویژه صنایع آب بر انتخاب گردید .
تونی افزود: با هماهنگی بعمل آمده با اتاق اصناف شهرستان این دوره آموزشی با هدف بالا بردن سطح علمی و آگاهی اعضای اتحادیه و مسئولین صنوف مذکور در تاریخ ۲۸ مهر ماه سال جاری اجرا گردید .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.