تصویر
برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر در شهرستان فردیس
10 تیر 1402 - 10:57
0
همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر،با توجه به اهمیت فرهنگ‌سازی حوزه‌ی ارتقاء سلامت جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نیروی انتظامی‌شهرستان فردیس کارگاه آموزشی «شناخت انواع مواد مخدر، آشنایی با عوارض مصرف موادمخدر و پیشگیری از اعتیاد»در خانه هلال ال یاسین برگزارشد.
ارسال توسط :
پ
پ


همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر،با توجه به اهمیت فرهنگ‌سازی حوزه‌ی ارتقاء سلامت جامعه و پیشگیری از آسیب‌های ، با همکاری نیروی انتظامی‌شهرستان کارگاه آموزشی «شناخت انواع مواد مخدر، آشنایی با عوارض مصرف موادمخدر و پیشگیری از اعتیاد»در خانه هلال ال یاسین برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرز، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فردیس، آگاهی جوانان و نوجوانان در زمینه‌های مختلف اجتماعی،اخلاقی،سلامت ومهارت را از وظایف حوزه جوانان هلال احمر عنوان داشت و افزود: جمعیت هلال احمر با مشارکت و همکاری سایر ارگان‌ها می‌تواند نقش سلزنده ای در شکل گیری جامعه ای سالم و آگاه داشته بلشد و در این راستا با حضور کارشناس نیروی انتظامی، مباحث مربوط به اعتیاد و راه‌های پیشگیری از آن به مناسبت هفته پیشگیری.
،مبارزه با مصرف مواد مخدر در خانه هلال آل یاسین به جوانان ارائه شد.
مهدی فدائی افزود:در این کارگاه به تعریف اعتیاد، آشنایی با مواد مخدر و مضرات آن، تاریخچه مصرف مواد،باورهای اشتباه درباره مصرف مواد، علت گرایش به مصرف مواد مخدر، نحوه‌ی شناسایی مواد مخدر، آثار جسمانی و روانی انواع مواد ، تجربه‌های افراد مختلف در مصرف مواد مخدر و آثار سوء آن پرداخته شد و فراگیران با خطرها و آسیبهای ناشی از مصرف مواد مخدر، آشنا شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.