تصویر
برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از خطرات چهارشنبه آخرسال
21 اسفند 1401 - 12:24
0
رئیس جمعیت هلال احمر نظرآباد از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از خطرات چهارشنبه آخرسال (سوری) در دبستان دانش و هنر خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس جمعیت هلال احمر از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از خطرات چهارشنبه آخرسال (سوری) در دبستان دانش و هنر خبر داد.

رضا شادان درخصوص برگزاری کارگاه آموزشی آگاهی از خطرات چهارشنبه سوری گفت: برای پیشگیری از حوادث و اتفاقات چهارشنبه سوری و ارتقای سطح آگاهی مردم به ویژه گروه‌های در معرض خطر از جمله نوجوانان ، مسئول امور جوانان شهرستان اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از خطرات چهارشنبه سوری در دبستان دانش و هنر کرد.

شادان اظهار داشت: متاسفانه در سال های اخیر شکل سنتی چهارشنبه سوری تغییر یافته و به بازی‌های خطرناک با مواد منفجره و محترقه تبدیل شده است به طوری که بسیاری از نوجوانان و حتی بزرگسالان در آستانه سال جدید دچار مصدومیت‌های شدیدی می‌شوند.
وی افزود : چهارشنبه آخر سال یکی از پر خطر ترین روزها در بوجود آمدن حوادث برای دانش آموزان است که برگزاری این کارگاهها در پیشگیری بسیار موثر بوده و سطح آگاهی دانش آموزان را ارتقاء می دهد.
وی در پایان گفت : دانش آموزان با مباحثی از جمله آشنایی با مثلث حریق ، روش های خاموش کردن آتش ، اصول کمک های اولیه در سوختگی ها و مخاطرات احتمالی چهارشنبه سوری آشنا شدند .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.