دوره آموزشی آشنایی با فرهنگ ترافیک و ایمنی رانندگی با هدف پیشگیری از تصادفات رانندگی با ارتقا دانش ترافیکی به همت اداره کل مطالعات و بررسی ترافیک شهری و با همکاری اداره آموزش شهرداری کرج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ فرزین فرشاد ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دوره آموزشی ارتقاء فرهنگ ترافیک با رویکرد مرور قوانین و مقررات موثر در کاهش تصادفات درون شهری جهت آشنایی پرسنل با مفاهیم و کاربردهای آن با محوریت اداره کل مطالعات و بررسی‌های ترافیک شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج برگزار شد.

وی افزود: تصادفات رانندگی معمولاً نه تنها باعث تلفات انسانی قابل توجهی می شود، بلکه خسارات قابل توجهی را نیز به همراه دارد. بنابراین پیشگیری از حوادث رانندگی برای حفظ امنیت عمومی و کاهش خسارات اقتصادی مورد توجه کشورهای جهان است.

فرشاد گفت: یکی از راه‌های موثر در پیشگیری از تصادفات ارتقای فرهنگ ترافیک و سلامت جامعه است که طبیعتاً موجب کاهش تصادفات رانندگی می شود. برنامه‌ریزی برای آموزش شهروندان در خصوص مباحث ترافیکی از ضروریات ساماندهی معضل ترافیکی و تسهیل در تردد است.

وی تصریح کرد: در این دوره با همکاری پلیس راهور استان البرز جهت تقویت رفتارهای مسئولانه رانندگان موضوعاتی از قبیل سرعت مجاز و کنترل سرعت، حق تقدم در جاده‌ها، قوانین مربوط به عبور و مرور عابران پیاده و علائم و تابلوهای رانندگی مرور و تصاویر واقعی تصادفات درون و برون شهری تشریح شد.

منتشر شده در تاریخ ۲۳ ماه ۱۴۰۳

منبع: پایگاه خبری شهرداری کرج

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر