تصویر
برگزاری کارگاه طراحی سوال حرفه‌ای در حوزه علمیه خواهران البرز
18 تیر 1403 - 13:45
شناسه : 1390959
0

کارگاه یک روزه‌ ویژه اساتید با عنوان ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و طراحی سوال حرفه‌ای در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، موسوی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان البرز در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری کارگاه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و طراحی سوال حرفه‌ای ویژه اساتید […]

کارگاه یک روزه‌ ویژه اساتید با عنوان ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و طراحی سوال حرفه‌ای در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، موسوی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان البرز در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری کارگاه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و طراحی سوال حرفه‌ای ویژه اساتید این استان، اظهار داشت: صبح امروز به همت معاونت آموزش حوزه‌ علمیه خواهران استان البرز کارگاه یک روزه‌ ویژه اساتید، با عنوان ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و طراحی سوال حرفه‌ای با حضور دکتر سید حشمت الله مرتضوی زاده عضو هیئت علمی دانشگاه ان قم، در مدیریت استان برگزار شد.

وی افزود: در این کارگاه استاد مرتضوی زاده انواع ارزشیابی را به تشخیصی و تکوینی و پایانی تقسیم و اهداف هر یک را تبیین کرد و به توضیح روش‌های ارزشیابی در قالب آزمون‌های توانایی، سنجش عاطفی، آزمون استعداد، پیشرفت تحصیلی و آزمون روانی حرکتی پرداخت.

موسوی خاطرنشان کرد: در این کارگاه همچنین در خصوص روایی و پایایی آزمون و نحوه تصحیح اوراق و تحلیل آزمون‌ها توضیحاتی ارائه شد و در ادامه استاد مرتضوی زاده قواعد تهیه آزمون کتبی یا مداد کاغذی را تحت عناوین باز پاسخ، بسته پاسخ، تشریحی گسترده پاسخ یا محدود پاسخ، کوته پاسخ پرسشی، کامل کردنی و تشخیصی تشریح کرد و در پایان به پرسش و پاسخ در ارتباط با چند نمونه سوال امتحانی طراحی شده توسط اساتید پرداخته شد.

انتهای پیام/

منبع: مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.