تصویر
برگزاری کلاس های آموزش خبرنگاری با اعطای مدرک معتبر
06 اردیبهشت 1401 - 17:13
4
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان البرز از برگزاری کلاس های آموزش خبرنگاری با اعطای مدرک معتبر از مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان البرز از برگزاری کلاس های آموزش خبرنگاری با اعطای مدرک معتبر از مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد خبر داد.

رضا عباس زاده با اشاره به نیازمندی توجه به آموزش و تربیت نیروی متعهد و متخصص در حوزه رسانه اظهارکرد:با توجه به اهمیت موضوع اطلاع رسانی و ظرافت های موجود در امر آموزش و نتیجه حاصل از آن در رسانه ها و در راستای ارتقای سطح علمی و کیفی اهالی رسانه ،خانه مطبوعات در صدد است به زودی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین دوره کلاسهای آموزش خبرنگاری مقدماتی را برگزار کند.
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان البرزافزود: این کلاسها در سطح مقدماتی شامل : مصاحبه، خبرنویسی ، گزارش نویسی ، تیتر ، شیوه نگارش فارسی در مطبوعات و روابط عمومی برگزار می شود.
وی آخرین مهلت ثبت نام در این دوره را نهم اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد و از همه علاقمندان به حرفه خبرنگاری و اصحاب رسانه استان البرزدر خواست کرد در صورت تمایل به شرکت در این دوره ۶۰ ساعته در مهلت باقی مانده نسبت ثبت نام اقدام کنند.
عباس زاده تصریح کرد: هر دوره ۱۲ ساعت و در مجموع ۶۰ ساعت در روزهای پنج شنبه و جمعه توسط اساتید مجرب و برجسته از مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار و در پایان این دوره ها شرکت کنندگان می توانند با کسب نمره بالای ۱۲ مدرک معتبردریافت کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.