تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

01 خرداد 1402 - 10:46
4
کمیته هماهنگی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان البرز با موضوع گسترش فضای انقلابی در دانشگاه به ریاست دکتر حسین کلانتری خلیل آباد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و با حضور دکتر عباس فلاح نژاد مدیر کل دفتر سیاسی انتخابات استانداری البرز، دکتر جعفر فلاح نژاد رئیس ناحیه بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان البرز، جمعی از روسا و نماینده دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ


کمیته هماهنگی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان البرز با موضوع گسترش فضای انقلابی در دانشگاه به ریاست دکتر حسین کلانتری خلیل آباد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و با حضور دکتر عباس فلاح نژاد مدیر کل دفتر سیاسی انتخابات استانداری البرز، دکتر جعفر فلاح نژاد رئیس ناحیه بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان البرز، جمعی از روسا و نماینده دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد برگزار گردید.

دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج ضمن گرامی داشت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و تبریک مناسبت روز دختر گفت: خوشبختانه سطح و ساحت مقدس دانشگاه در حوزه عفاف و حجاب نسبت به بیرون از این مجموعه وضعیت بهتری دارد ولی همچنان انتظارات در این حوزه خیلی بالاتر است و علیرغم رعایت قوانین و شیوه نامه های عفاف و حجاب و آراستگی در دانشگاه ها ، انتظارات بیشتری متصور است و مدیران و مسئولان در این سطح باید بیشتر از قبل تلاش نمایند.
دکتر کلانتری خاطر نشان کرد : با توجه به برگزاری کمیته هماهنگی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و با همکاری دفتر نهاد رهبری و حوزه دستورالعمل اجرایی عفاف و حجاب در حوزه ستادی دانشگاه آزاد اسلامی تدوین گردید و با تایید استانداری و تاکید استاندار البرز به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان ابلاغ گردید.
وی با بیان مفید بودن برگزاری این کمیته ها و جلسات گفت: در دانشگاه باید در موضوع عفاف و حجاب دقت لازم را داشته تا هرکسی نتواند در این زمینه به صورت سلیقه ای عمل نماید بنابراین در شیوه برخورد ، نحوه برخورد، الفاظ و کلماتی که به کار می بریم باید دقت کامل را داشته باشیم.
ودر این زمینه باید افراد آموزش های لازم را ببینند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز افزود : دستور العمل گسترش فضای انقلابی نیز در دانشگاه تدوین شده و پس از تائید نهایی جهت اجرا به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان ابلاغ خواهد شد.
در ادامه هر یک از حاضرین در جلسه به بیان گزارش اقدامات انجام شده در زمینه گسترش فضای انقلاب و همچنین در زمینه اجرای شیوه نامه عفاف و حجاب پرداختند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.