تصویر
برگزاری ۱۱۰ برنامه جشن عید غدیر در کرج
15 تیر 1402 - 15:34
3
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برگزاری ۱۱۰ جشن محله‌ای به مناسبت عید غدیر با اولویت مناطق کم برخوردار خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


سرپرست سازمان ، و از برگزاری ۱۱۰ جشن محله‌ای به مناسبت عید غدیر با اولویت مناطق کم برخوردار خبر داد.

امیر اشتری در نشست خبری اصحاب رسانه ضمن پرداختن به فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در اوقات فراغت و همچنین ویژه برنامه‌های عید سعید غدیر اظهار کرد: در بیش از ۱۱۰ جشن محله‌ای با اولویت مناطق کم برخوردار و با هدف توزیع عادلانه سرانه‌های فرهنگی، برنامه های خوبی برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری جشن بزرگ غدیر با عنوان "بابای من" به میزبانی کاخ مروارید و با مشارکت سپاه ناحیه امام هادی (ع) و ستاد نماز جمعه، در سیزدهمین روز از تیرماه سال جاری از جمله برنامه‌ها در این زمینه بوده است.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان کرد: برگزاری جشن بزرگ آوای غدیر که شامل برگزاری مسابقه مردمی، گروه‌های سرود استانی، مواکب پذیرایی و فرهنگی واقع در پارک تاجیکستان در تاریخ ۱۵ تیرماه و همچنین مشارکت در برگزاری جشن بزرگ دانش‌آموزی به میزبانی دانشکده و با مشارکت انجمن اسلامی دانش‌آموزی در تاریخ ۱۶ تیرماه تنها بخشی از فعالیت‌های این سازمان در این خصوص خواهد بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.