پ
پ

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از برگزاری ۴۸ دیدار چهره به چهره در این شرکت در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد.

سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت مطرح کرد: گره گشایی از مشکلات مردم مهمترین فلسفه وجود کارکنان دولت بوده و این شرکت از طرق مختلف درصدد خدمت رسانی به مردم است.
وی ادامه داد: میز خدمت در اجتماعات مردمی، مصلاهای برگزاری نماز جمعه، درگاه سامد، سامانه های شکایات مردمی، CRM ، سامانه های پیامکی ۰۹۱۲۰۴۸۹۶۹۰ از جمله راه هایی است که شهروندان می توانند مشکلات خود را با شرکت گاز استان البرز طرح کرده و پیگیر باشند.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز خاطر نشان کرد: دیدارهای مردمی نیز از جمله راه های ارتباطی مردم با مسئولان بوده و به دلیل ذات انقلاب اسلامی و احساس نزدیکی که مردم با خادمان خود دارند، این دیدارها هر هفته سه شنبه ها از ساعت ۹ الی ۱۱ و ۳۰ برگزار می شود و شهروندان پیگیر مشکلات خود به صورت حضوری هستند.
غفاریان ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال ۴۸ دیدار مردمی در شرکت گاز استان البرز انجام شده که ۱۴ دیدار در فروردین، ۱۷ دیدار در اردیبهشت و ۱۷ دیدار در ماه خرداد برگزار شده است.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر