تصویر
برگزیدگان مسابقه وصیت نامه سردار سلیمانی در البرز تجلیل شدند
05 بهمن 1400 - 8:50
3
نخستین مسابقه وصیت نامه سردار شهید قاسم سلیمانی عصر دوشنبه با تجلیل از برگزیدگان در سالن اجتماعات مسجد رسول اکرم (ص) کرج به کار خود پایان داد.
ارسال توسط :
پ
پ

نخستین مسابقه وصیت نامه سردار شهید قاسم سلیمانی عصر دوشنبه با تجلیل از برگزیدگان در سالن اجتماعات مسجد رسول اکرم (ص) به کار خود پایان داد.

دبیر برگزاری مسابقه سردار شهید سلیمانی در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان این مسابقه به خبرنگار ایرنا گفت: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی استان البرز به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی این مسابقه را برگزار و در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزیدگان را معرفی و تجلیل کردند.
حجت الاسلام عبدالله پورمظاهری افزود: البرزی ها به دبیرخانه این مسابقه ۵۰۰ پاسخنامه ارسال کردند که از این میان امروز به ۵۲ نفر به عنوان برگزیده جوایزی اهدا شد.
وی اظهارداشت: سوالات این مسابقه از طریق فضای مجازی در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت و پاسخ نامه ها نیز از طریق شبکه های ایتا و سروش به دبیرخانه مسابقه فرستاده شد.
پورمظاهری هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی عموم مردم با دیدگاه های سردار دل ها عنوان کرد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.