تصویر
بزودی آسمان هلجرد ، قطب ورزشهای هوایی خواهد شد
10 مرداد 1401 - 16:04
2
شهردار کمالشهر در جلسه ای که باحضور مدیران شرکت پروازهای هوایی استان و ریاست و اعضای شورای اسلامی برگزار شد ، ضمن اعلام این خبر گفت: باعنایت به پیشنهاد این شرکت خصوصی شاخص و ممتاز جهت راه اندازی سایت ورزشهای هوایی در منطقه توریستی هلجرد ، بزودی پیشانی سبز کمالشهر شاهد راه اندازی سایتهای مختلف ورزش های پروازی ،دارای حداکثرمعیارها و استاندارهای قابل قبول خواهد شد .
ارسال توسط :
پ
پ

در جلسه ای که باحضور مدیران شرکت پروازهای هوایی استان و ریاست و اعضای شورای اسلامی برگزار شد ، ضمن اعلام این خبر گفت: باعنایت به پیشنهاد این شرکت خصوصی شاخص و ممتاز جهت راه اندازی سایت ورزشهای هوایی در منطقه توریستی هلجرد ، بزودی پیشانی سبز کمالشهر شاهد راه اندازی سایتهای مختلف ورزش های پروازی ،دارای حداکثرمعیارها و استاندارهای قابل قبول خواهد شد .

دکتر بهمنی در ادامه افزود: به جهت شرایط بسیار مطلوب منطقه جنگلکاری هلجرد جهت ایجاد سایتهای پروازی ، در نظر است در خصوص آموزش پروازهواپیماهای مدل نیز اقدامات لازم صورت گرفته و زمینی بدین منظور مسطح و آماده گردد.
شهردارکمالشهر در ادامه خاطرنشان کرد: منطقه بکر و زیبای هلجرد ، یکی از پتانسیل های ارزشمند و بالقوه است که می تواند با اجرا ی طرح های تفریحی و رفاهی به عنوان یکی از بزرگترین قطب های توریستی استان مطرح گردد که تحقق این امر در کنار تلاش مدیریت شهری ، قطعا مستلزم حضور پررنگ و کارساز سرمایه گذاران گرامی می باشد.

شهردار کمالشهر ضمن اشاره به موقعیت خاص و بسیارمطلوب این منطقه گفت: در نظر است بزودی یک جایگاه مجهز به منظور استقرار بالن برای پرواز درآسمان کمالشهر و نیز جایگاهی برای تراپ تیراندازی در این منطقه راه اندازی گردد.
دکتر بهمنی در خاتمه افزود: مدیریت شهری باهدف تسریع در راه اندازی طرح های مذکور از هیچ گونه همکاری ومساعدتی با سرمایه گذاران گرامی و مسئولین ذیربط فروگذار نخواهد کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.