تصویر
بسترهای مورد نیاز خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات فراهم می شود
14 دی 1402 - 12:46
0
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز بر تسهیلگری شرایط و فراهم نمودن امکانات برای اطلاع رسانی سریعتر اخبار انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری درفرمانداری های شهرستان ها تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز بر تسهیلگری شرایط و فراهم نمودن امکانات برای اطلاع رسانی سریعتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری درفرمانداری های شهرستان ها تاکید کرد.

حمیدرضا رضایی در سومین جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز که با حضور اعضا برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت آماده سازی بسترهای مورد نیاز و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جهت استقرارخبرنگاران استانی در فرمانداریها و سطح شهرستانها در راستای پوشش خبری مناسب انتخابات مجلس پیش رو تاکید کرد و افزود: رسانه ها با ظرفیت های منحصربه فرد خود می توانند در پوشش اخبار خوب و امیدآفرین در سطح جامعه گامهای بزرگی بردارند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان البرز با بیان اینکه رسانه با آگاهی بخشی مناسب به جامعه نقش موثری درمشارکت مردمی در انتخابات دارند خاطرنشان ساخت: بر اساس هماهنگیهای صورت گرفته ،کلیه فرمانداران با حمایت از کمیته های اطلاع رسانی شهرستانهای تحت پوشش درصدد فراهم نمودن زیرساختها و امکانات مورد نیاز خبرنگاران به منظور تسهیلگری درامر اطلاع رسانی هستند.
هم افزایی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بعنوان دبیرشورای اطلاع رسانی دولت در استان و متولی رسانه های استان و همچنین استفاده از ظرفیت خانه مطبوعات و بسیج رسانه، تهیه طرح های خلاقانه و همچنین پیش بینی و اکران تبلیغات محیطی با همکاری فرمانداریها، شهرداری‌ها و دهیاریها برای آگاهی اقشار مختلف جامعه از نکات دیگری بود که مورد تأکید قرار گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.