بستر آموزش و پرورش ، مناسبترین بستر جهت تقویت هویت ملی و مذهبی و انقلابی جامعه
  • دی ۲۴, ۱۴۰۲ ساعت: 9:55
  • شناسه : 727152
    2
    اولین جلسه کمیته زن و خانواده ستاد دهه فجر، ا ریاست معصومه آقایی مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده برگزار شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    اولین جلسه کمیته زن و خانواده ستاد دهه فجر، ا ریاست معصومه آقایی مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده برگزار شد.

    این جلسه با حضور اعضای شورای سیاستگذاری که عبارت هستند از مشاور بانوان فرمانداری ها و برخی مدیران کل و نماینده و یا مشاور بانوان دستگاه های اجرایی و همچنین نمایندگان شورای شهر و شهرداری ها تشکیل شد.
    معصومه آقایی در اولین جلسه کمیته زنان و خانواده ستاد دهه فجر اعلام نمود: عدم ارائه فرهنگ ملی و مذهبی و عدم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی موجب ایجاد بحران هویت در نوجوانان شده است و ضروریست به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده بستری مناسب در مدارس جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی آماده گردد و سه محور معلمان ، دانش آموزان و خانواده در این بستر قرار گیرند و در جریان پیشرفت ها با هدف تقویت هویت ملی و مذهبی باشند.
    در ادامه مقرر گردید دستگاههای اجرایی علاوه بر انجام امور اقتضائی و ابلاغی خود ، به صورت متمرکز برنامه های اجرایی خود را با رویکرد هم افزایی و فعالیت مشترک به کمیته بانوان ستاد دهه فجر ارائه نمایند.
    در جلسه آتی شورای سیاستگذاری طی یک نشست تخصصی به طرح برنامه های اجرایی خواهد پرداخت.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر