تصویر
بسیجی‌بودن تفکر، فرهنگ و سبک زندگی متکی به ارزش‌های جهان اسلامی است
09 مرداد 1402 - 16:12
2
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: بسیجی بودن منحصر به عضویت در یک سازمان نیست، بسیجی‌بودن نوعی تفکر، فرهنگ و سبک زندگی متکی به ارزش‌های جهان اسلامی است.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی گفت: بسیجی بودن منحصر به عضویت در یک سازمان نیست، بسیجی‌بودن نوعی تفکر، فرهنگ و سبک زندگی متکی به ارزش‌های جهان اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار علی اکبر حشم فیروز فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) شهرداری ، از پایگاه بسیج شهید فرخنده بخت سازمان آتش نشانی بازدید کرد.
محمد یساولی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش، گفت: بسیجی بودن منحصر به عضویت در یک سازمان نیست، بسیجی‌بودن نوعی تفکر، فرهنگ و سبک زندگی متکی به ارزش‌های جهان اسلامی است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی راهکار رفع مشکلات جامعه و کشور است، تصریح کرد: همه ما باید روحیه بسیجی را برای رفع مشکلات مردم داشته باشیم.
در ادامه این جلسه سرهنگ پاسدار علی اکبر حشم فیروز، بیان کرد:بسیجیان در اجرای وظایف انسانی و خدمت رسانی به هم میهنان و شهروندان همواره در میدان عمل حضور داشته و در اجرای خدمات عمرانی و نیز با تفکر و تلاش بسیجی وار با تشکیل کمیته و اتاق‌های فکر تخصصی ایده‌های نو را به اجرا رسانده اند.
گفتنی است، در پایان مهدی سمیعی فرمانده پایگاه بسیج شهید فرخنده بخت به ارائه گزارشی از فعالیت‌های پایگاه ظرف مدت ۵ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ پرداخت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.