تصویر
بسیج با تفکر جهادی در عرصه های حساس انقلاب اسلامی همواره میدان دار است
26 آبان 1401 - 10:27
3
غفور قاسم پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و مدافعان امنیت کشور با صدور پیامی هفته بسیج را به تمامی جهادگران و ایثارگران جان بر کف در عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و مدافعان امنیت کشور با صدور پیامی هفته بسیج را به تمامی جهادگران و ایثارگران جان بر کف در عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:
بسیج تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی جوانان ایران اسلامی است و توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی، صیانت از آرمان های کشور، خدمت جهادی و امیدآفرینی به ویژه با زدودن محرومیت در مناطق کم تر برخوردار میدان دار عرصه باشد.
امروز بسیج سازندگی با تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، باحضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و بابصیرت خود، تجلی ایمان و ایثار و نماد عزت، اقتدار، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و همچنان هوشمندانه در صحنه‌ خدمت رسانی به ملت شریف ایران با تبعیت از فرامین و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا، مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته تا روز به روز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی این یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.

غفور قاسم پور
معاون استاندار و
فایل دانلود:

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.