تصویر
بسیج رسانه، پیشقراول عرصه جنگ شناختی
17 مرداد 1402 - 10:17
3
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: بسیج رسانه کشور با بصیرت‌افزایی توانسته در راستای آگاهی و بصیرت مردم قدم بگذارد و نقش اساسی داشته باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: بسیج رسانه کشور با بصیرت‌افزایی توانسته در راستای آگاهی و بصیرت مردم قدم بگذارد و نقش اساسی داشته باشد.

سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در حاشیه بازدید از بسیج رسانه استان، اظهار داشت: در روزهایی که دشمن با جنگ شناختی و هجمه رسانه‌ای روی ذهن مخاطب اثر می‌گذارد و به دنبال القاء تفکرات خود بر مردم است، خبرنگاران باید علاوه بر تخصصی که دارند، تفکر انقلابی و بسیجی داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، خاطرنشان کرد: بسیج رسانه کشور با بصیرت افزایی توانسته در راستای آگاهی و بصیرت مردم قدم بگذارد و نقش اساسی داشته باشد.
جابری انصاری، دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت سیزدهم در استان البرز به واسطه اقدامات سازنده و همایش‌های تبیینی سازمان بسیج رسانه کشور همگام با دیگر مجموعه‌های اطلاع‌رسانی از جمله خانه مطبوعات، مراتب قدردانی خود را از مرتضی کارآموزیان رئیس و حسام الدین حیدری روابط عمومی سازمان بسیج رسانه کشور ابراز نمود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، تصریح کرد: بدون شک در پیچ تاریخی نظام، پیشقراولان حوزه رسانه و خبر می‌توانند به عنوان رکن چهارم دموکراسی، معادلات را به سود نظام تغییر دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.