تصویر
بسیج نقش موثری در جامعه دارد
16 اسفند 1401 - 10:34
شناسه : 473706
2
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ، در بازدید و سرکشی از حوزه های مقاومت بسیج این ناحیه گفت: بسیج نقش موثری در جامعه دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ، در بازدید و سرکشی از حوزه های مقاومت بسیج این ناحیه گفت: بسیج نقش موثری در جامعه دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج حجت الاسلام مهدی شفیع خانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ، در بازدید و سرکشی از حوزه های مقاومت بسیج این ناحیه ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) گفت: بسیج نقش بسیار موثری در جامعه دارد.
آماده به کار ترین و بااخلاص ترین جوانان کشور که بی ادعا و بی نشان در هر کجا کشور نیاز به کمک داشت حضور داشتند بسیجیان عزیز بودند.
وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند:" بسیج لشکر مخلص خداست"، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس در شرایط سخت کشور از جمله سیل، زلزله و کرونا که کشور درگیر بود در خدمت و کمک رسانی به مردم در تهیه و توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه بسیار خوش درخشیده است و از خداوند متعال برای بسیجیان عزیز آرزوی موفقیت و سربلندی در تمام مراحل زندگی را داریم.
وی اضافه کرد: جوانان عزیز ما بدانند که رهبر ما فرمودند:" فردای این کشور و فردای این ملت، به برکت استقامت ملت ایران و استقامت جوانان ما و ایمان راسخ و عمیق آنها، فردایی خواهد بود که هم دشمنان را ناکام خواهد کرد، هم دوستان را شاد خواهد نمود و هم به فضل پروردگار ملت‌ها را به سوی این الگو سوق خواهد داد.
"حجت الاسلام شفیع خانی بیان کرد: آینده کشور را جوانان مؤمن، انقلابی و دلسوز ایران می سازند که امروز دشمنان با تبلیغ های رسانه ای برای مایوس کردن نسل جوان ما دست به هرکاری می زنند و می خواهد جوانان ما را ناامید کنند و انشالله به فضل الهی شکست می خورد.
وی گفت: امروز مسئله ی ازدواج و فرزندآوری از اهمیت بسیاری برخوردار است که رهبر انقلاب در این موضوع بسیار تاکید کردند و فرمودند:" کشور به جوانان و دستاوردهایی که به دست جوانان باانگیزه در همه زمینه ها به دست آورده ایم توجه لازم را داشته باشند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.