تصویر
بسیج پیشگامی و کارآمدی خود را در عرصه‌های گوناگون به اثبات رسانده است
05 آذر 1401 - 15:52
2
رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه بسیج پیشگامی و کارآمدی خود را در عرصه‌های گوناگون به اثبات رسانده است، گفت: بسیجیان در کشور اثبات کردند در همه برهه ها همچون دفاع مقدس ،سیل ،کرونا همیشه در صف مقدم و در کنار مردم بودند و علی وار و بدون کوچکترین وقفه ای در تصمیم گیری به مردم خدمت رسانی کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه بسیج پیشگامی و کارآمدی خود را در عرصه‌های گوناگون به اثبات رسانده است، گفت: بسیجیان در کشور اثبات کردند در همه برهه ها همچون دفاع مقدس ،سیل ،کرونا همیشه در صف مقدم و در کنار مردم بودند و علی وار و بدون کوچکترین وقفه ای در تصمیم گیری به مردم خدمت رسانی کردند.

علی قاسم پور در گردهمایی بزرگ هفته بسیج که با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه استان البرز، شهردار و کارکنان شهرداری در نمازخانه شهرداری مرکز برگزار شد ، اظهارداشت: بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای سربلندی نظام اسلامی گام‌های ارزشمندی برداشته و بسیجیان در تمام عرصه‌ها حضوری باشکوه و بی‌نظیر داشته‌اند.
رییس شورای اسلامی بیان کرد: مردم امروز از مجموعه مدیریت شهری انتظار دارند فرهنگ بسیجی را در عمل به اثبات برسانیم .
قاسم پوربیان کرد:با اینکه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیج مهم‌ترین نیاز امروز جامعه است، افزود: نیاز جامعه امروز و همه مردم ترویج تفکر بسیجی و کار جهادی بی وقفه همراه با برنامه ریزی و تلاش پیش از بیش است.
وی خاطرنشان کرد: وقتی نام بسیجی را یدک میکشیم و افتخار میکنیم به بسیجی بودن باید در عرصه خدمت به مردم باشد ، هم نهادینه کنیم و هم به منصه ظهور برسانیم.
به گفته رییس شورای اسلامی شهر کرج ، امروز اگر قرار است موفقیتی حاصل شود قطعا نیاز هست که کار شبانه روزی انجام دهیم فرصتی برای از دست رفتن و تعلل نیست.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.