تصویر
بصیرت مردم در جنگ ترکیبی، بر نقشه های شوم دشمنان غلبه کرد
10 دی 1401 - 9:14
3
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: در جنگ ترکیبی نیز، بصیرت و آگاهی مردم بر نقشه های شومی که دشمنان ماه ها و سال ها روی آن ها کار کرده بودند، غلبه کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: در جنگ ترکیبی نیز، بصیرت و آگاهی مردم بر نقشه های شومی که دشمنان ماه ها و سال ها روی آن ها کار کرده بودند، غلبه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از ضمن تبریک دهه بصیرت گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول این سال ها با فراز و فرودهایی مواجه بوده است و می توان گفت که شباهت هایی به انقلاب حضرت موسی (ع) دارد.

وی مطرح کرد: بر اساس روایات، اسناد تاریخی، تفاسیر و مدارک معتبر، پیش از متولد شدن حضرت موسی (ع) مبارزات علیه نهضت این پیامبر آغاز شد و در دوران قبل از تشکیل حکومت نیز مبارزات گسترده ای علیه او صورت گرفت تا جایی که مجبور به مهاجرت از آن شهر و دیار شده و پس از آن، مامور به تشکیل حکومت و به پیامبری مبعوث شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز عنوان کرد: حضرت موسی (ع) در دوران پیامبری تلاش ها و فعالیت هایی داشت که می توان گفت با انقلاب اسلامی ما شباهت های بسیاری دارد اما پس از تشکیل حکومت، تفاوت هایی نیز مشاهده می شود.
پیش از فرارسیدن ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، سرویس های آمریکایی، انگلیسی و .
.
.
تلاش کردند با تأسیس موصاد در کشور مانع شکل گیری این انقلاب شوند.
حجت الاسلام والمسلمین یوسفی افزود: آن ها همان اقداماتی را انجام دادند که در مورد انقلاب حضرت موسی (ع) صورت گرفت اما تلاش های آن ها نتیجه نداد.
در سال ۱۳۵۶ یعنی یک سال قبل از انقلاب، رئیس جمهور وقت آمریکا در مصاحبه ای اعلام کرد که ایران، جزیره امن است یعنی بنا نیست هیچ اتفاقی رقم بخورد اما بر خلاف نظر و برآوردهای آن ها، یک سال بعد انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.
وی مطرح کرد: دشمنان در مسیر این انقلاب، تلاش های بسیاری کردند تا در مقاطعی چالش ها و مشکلاتی را ایجاد کنند که از جمله آن ها می توان به جنگ های تحمیلی، سیاسی، ، و .
.
.
اشاره کرد.
آن ها در صدد بودند با به راه انداختن این جنگ ها و چنین اقداماتی، اگر نمی توانند این نظام مقدس را ساقط کنند، حداقل آن را از مسیر خارج کنند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ادامه داد: علیرغم همه تلاش های دشمنان، آن ها نتوانستند به نتایج دلخواه خود دست یابند که علت اصلی این امر، حضور بابرکت، بابصیرت و آگاهانه مردم بود.
بدخواهان این نظام در سال ۱۳۸۸ فتنه را ایجاد کردند که در طول هشت ماه، بیش از هشت سال دفاع مقدس خسارت به کشور وارد شد اما در نهایت نتیجه نگرفتند.
حجت الاسلام والمسلمین یوسفی با اشاره به اینکه در فتنه های بعدی نیز، آگاهی و بصیرت مردم مانع نتیجه گیری دشمنان شد، بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) به درستی در وصیت نامه خویش فرموده اند که این ملت از مردم عصر حجاز در زمان رسول خدا و مردم عراق در زمان امیرالمؤمنین علی (ع) بهتر هستند.
وی عنوان کرد: در زمان حکومت حضرت موسی (ع) بر اساس آیات قرآن، ۳۰ روز به او ماموریت می دهند و ۱۰ روز نیز تمدید می شود اما زمانی که باز می گردد، با وجود اینکه برادرش هارون در میان مردم بود، آن ها با تبلیغ گوساله پرست شده اند.
به راستی که باید از بصیرت ملت ایران قدردانی کرد که این گونه هوشیارانه کشور را از پیچ های تاریخی عبور دادند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال است که موسای زمان ما حضرت ولیعصر (عج) در وعده گاه حضور دارد، هارون زمان ما یعنی ولی فقیه در بین مردم هستند و سامری های مدرن، با امپراتوری رسانه، تبلیغ گوساله پرستی مدرن می کنند اما مردم همچنان ثابت قدم ایستاده اند و با آگاهی و بصیرت موجب خنثی شدن همه توطئه های دشمنان می شوند.
حجت الاسلام والمسلمین یوسفی خاطرنشان کرد: دهه بصیرت، یادآور رشادت های مردم و حضور آگاهانه آن ها در عرصه های مختلف است، به خصوص امسال که با پنجمین فتنه و به تعبیری چهارمین جنگ جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران با محوریت رسانه مواجه شدیم.
در این جنگ نیز، بصیرت و آگاهی مردم بر نقشه های شومی که دشمنان ماه ها و سال ها روی آن ها کار کرده بودند، غلبه کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.