تصویر
بلیط استخرهای کرج گران است
24 فروردین 1401 - 15:29
2
نایب رئیس هیات شنای استان البرز گفت: افزایش قیمت بلیط استخرها بعد از کاهش کرونا در کشور شناگران و قهرمانان را با مشکل مواجه کرده است .
ارسال توسط :
پ
پ

نایب رئیس هیات شنای استان البرز گفت: افزایش قیمت بلیط استخرها بعد از کاهش کرونا در کشور شناگران و قهرمانان را با مشکل مواجه کرده است .

میترا عزیزی گفت:کرونا باعث شد مدارس شنا در استان با کاهش شدید هنرجویان مواجه شوند به طوری که بسیاری از مدارس ویژه آموزش شنا در تعطیل شد.
وی گفت: این افزایش قیمت خیلی از خانواده‌ها را از آموزش این رشته برای فرزندان خود دور کرد.
نایب رئیس بانوان هیات شنای استان البرز افزود: در حال حاضر بیش از ۴۰ استخر شنا در کرج وجود دارد که تعدادی از آنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از دستور بازگشایی از سوی ستاد ملی کرونا فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.
این مسئول افزود: قبل از کرونا استخر آزادگان در اختیار هیات بود که همان موقع هم جوابگوی همه تیم های شنا نبود و مشکلات زیادی داشت.
وی گفت: در حال حاضر این استخر به بخش خصوصی واگذار شده و این هیات از داشتن یک استخر اختصاصی برای تمرین تیم‌های شنا محروم است.
نایب رئیس بانوان هیات شنای استان اظهار کرد: شنا ورزش پر هزینه ای است و به جز شهریه استخر و رفت و آمد، هزینه تهیه وسایل و تجهیزات هم شناگران را با مشکل مواجه کرده است.
نایب رئیس بانوان هیات شنای استان البرز در ادامه گفت: شناگران مدت زیادی را باید در مسیر قهرمان شدن طی کنند و برای ادامه این راه نیاز به کمک مسئولین دارند که متاسفانه در این زمینه هیچ حمایتی از شناگران صورت نگرفته است .
وی بیان کرد: ارگان‌های مخلتفی در سطح شهر استخرهای خوبی برای پرورش شناگران و تمرین تیم‌ها دارند که متاسفانه هیچ اقدام برای حمایت شناگران صورت نگرفته ‌و تمایلی هم در این رابطه نشان ندادند .
عزیزی اظهار کرد: شناگران برای حضور در مسابقات باید هزینه ثبت نام و ورود به مسابقات را خود پرداخت کنند که به دلیل افزایش زیاد هزینه‌های برگزاری مسابقات جهت شرکت در مسابقات دچار مشکل می‌شوند که این خود یکی از مشکلات پیش روی شناگران است.
منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.