بهبود شرایط اقتصادی نشاط را به جامعه هدیه می‌دهد

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رشد و بهبود وضعیت معیشت مردم می‌تواند امید و نشاط را برای پاسداری از نظام به‌وجود آورد و از افتخارات ما در سپاه این است که باید حواسمان به مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سردار ضیاالدین حزنی صبح امروز _دوشنبه نهم مهر_ در آئین افتتاح و بهره‌برداری از ۷۰۳ طرح محرومیت‌زدایی در شش ماه نخست سال جاری که در ساختمان جدید جهادگر شهید عباس آسمیه سازمان بسیج سازندگی استان البرز برگزار شد با تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و همراهان سید مقاومت، اظهار کرد: دین مبین اسلام و شیعه علی هزینه دارد که در سراسر دنیا آن را می‌پردازیم.

وی افزود: باید صبور باشید، اگرچه می‌دانم به واسطه جنایات‌های ظالمان دل‌های شما چگونه است و نمی‌توان از این خون‌های مطهر عبور کرد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: اقدامات جهادی از افتخارات نظام اسلامی است که باید تمام دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات این قشر پای کار آورد.

حزنی با توجه به اینکه اقدامات بسیار ارزشمندی در زمان کرونا شده است، ادامه داد: در اوج تحریم‌ها با دست خالی توانستیم از مردم خود حمایت و حفاظت کنیم که استان البرز جزو استان‌های بسیار فعال بوده است‌.

وی تاکید کرد: رشد اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم می‌تواند امید و نشاط را برای پاسداری از نظام به‌وجود آورد و از افتخارات ما در سپاه این است که باید حواسمان به مردم باشد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رضایت مردم رضایت خدا بوده است، اضافه کرد: در ساختمان جدید بسیج سازندگی باید برای رفع مشکلات محرومان استان البرز تلاش شود.

حزنی با بیان اینکه مسائل حاشیه‌نشینی در البرز باید وارد طرح‌های محرومیت‌زدایی شود، ادامه داد: لازم است سهم اعتباری استان البرز در این زمینه افزایش پیدا کند.

وی با توجه به اینکه در البرز ۱۱۱۱ مسکن بازسازی و نوسازی شده است، گفت: ۶۲۵۳ مدرسه در البرز مرمت و بازسازی شده و ۳۳۶ زندانی هم آزاد شده که اقدامات جهادی قابل توجهی است.

به گزارش ایمنا، همزمان با آئین بهره‌برداری از ساختمان شهید عباس آسمیه، ۷۰۳ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان البرز از جمله ۲۸۲ پروژه احداث و بازسازی خانه محروم، بازسازی، شاداب سازی و مرمت ۳۱۰ مدرسه، ۲۸ مسجد، حسینیه و امامزاده، اجرای هفت پروژه آب روستایی، سه پروژه آب ، یک پروژه بسیج آبرسانی، احداث چهار سالن و زمین ، راه اندازی ۲۲ کارگاه اشتغالزایی، احداث ۲ یادمان شهدا، احداث ۲ خانه عالم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین در حاشیه این مراسم استودیو و مرکز رسانه‌ای طنین، مرکز نیکوکاری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز و قرارگاه ازدواج سازمان بسیج سازندگی این استان به بهره‌برداری رسید.

منبع: ایمنا

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر