تصویر
بهره‌برداری از پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور اشتهارد- ماهدشت
20 بهمن 1401 - 8:39
1
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر پروژه بهسازی و آسفالت محور اشتهارد- ماهدشت با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر پروژه بهسازی و آسفالت محور اشتهارد- با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

علی زندی‌فر، اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر، پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور اشتهارد- ماهدشت به بهره‌برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به طول ۱۰ کیلومتر اجرایی شد، افزود: اجرای پروژه از اردیبهشت امسال کلید خورد و آذرماه به پایان رسید.
این مسئول تصریح کرد: طول محور اشتهارد – ماهدشت ۷۶ کیلومتر است و باتوجه به اهمیت محور، این پروژه با هدف کاهش تصادفات رانندگی، افزایش ایمنی تردد و خدمت‌رسانی بهتر به کاربران جاده‌ای اجرا شد.
وی در پایان یادآور شد: امسال همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۱۰ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۴۳ میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان در این استان به بهره‌برداری می‌رسد که پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور اشتهارد- ماهدشت یکی از این پروژه‌هاست.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.