بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر از طرح ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی
  • مرداد ۲۵, ۱۴۰۲ ساعت: 16:21
  • شناسه : 623677
    2
    فرمانده پایگاه بسیج شهدا محمدشهر گفت: بیش از ۶۰۰ نفر از طرح ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی محمدشهر بهره‌مند شدند.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    فرمانده پایگاه بسیج شهدا محمدشهر گفت: بیش از ۶۰۰ نفر از طرح ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی محمدشهر بهره‌مند شدند.

    به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، بیات فرمانده پایگاه بسیج شهدا محمد شهر و مدیر قرارگاه محله کوی بهار گفت: ۱۷۰ نفر در طرح ویزیت رایگان دندانپزشکی اعم از تصویر برداری، پرکردن، جرم گیری و کشیدن دندان‌های از این خدمات استفاده کرده اند.
    وی افزود: جهادگران گروه‌های جهادی امام رضا (ع) و شهید خلیلی در این اردو حضور داشته و در مدرسه دکتر اسدی لاری استقرار داشته اند.
    بیات تصریح کرد:دو پزشک عمومی، دو متخصص فیزیوتراپی، دو اپتومتریست، ۳روانشناس و مشاور، یک متخصص مامایی و دوتریاژ در این طرح مشارکت کرده‌اند و به همت گروه‌های جهادی شهید خلیلی، امام رضا (ع) و الرحیل عشق در فرهنگ‌سرای بهار انقلاب به بیش از ۵۰۰ نفر از اهالی محله کوی بهار خدمات رسانی پزشکی ارائه کردند.
    وی با بیان اینکه بخش‌های داروخانه رایگان، تزریقات و مهدکودک با اهدا جوایز به نونهالان، نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح است، اذعان داشت: حوزه‌های ۵۱۳شهیدکاظمی وسپاه ناحیه امام جوادالائمه (ع) و پایگاه بسیج خواهران و برادران کوی بهار و بانویاران و شهرداران قرارگاه اجتماعی کوی بهار، در این اردوی جهادی هم‌افزایی و مشارکت داشتند.
    بیات در پایان از فعالیت‌های خالصانه گروه‌های جهادی امام رضا (ع)، الرحیل عشق و شهید خلیلی و از حضور امام جمعه محمدشهر، مسئولین محلی و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام جوادالائمه (ع) قدردانی کرد، اذعان داشت: اینگونه برنامه‌ها چندین نوبت دیگر تا پایان سال جاری در این منطقه برگزار خواهد شد.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر