تصویر
بهره برداری و اجرای پروژه سامانه ماهرکده در البرز
24 آذر 1401 - 13:46
1
بهره برداری و اجرای پروژه سامانه ماهرکده در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

بهره برداری و اجرای پروژه سامانه ماهرکده در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قرار گرفت.

با هدف هم افزایی در استفاده از پتانسیل ها و امکانات طرفین، بهره برداری و اجرای پروژه سامانه ماهرکده که اپلیکیشن معرفی عمومی استاد کاران دارای گواهینامه های مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می باشد با حضور دکتر عبدالهی استاندار البرز، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و کارشناسان مربوطه مورد بهره برداری قرار گرفت.
فراهم سازی بسترهای مجازی اپلیکیشن پروفایل استاد کاران ماهرکده بر روی گوشی های هوشمند و وب سایت برای معرفی مهارت آموختگان رشته های مختلف فنی و حرفه ای، استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی در راستای فراهم نمودن بستر تعامل مهارت آموختگان با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و متقاضیان استفاده از خدمات فنی و مهارتی، ارائه خدمات عمومی و بسترسازی برای دسترسی عموم افراد جامعه به مهارت آموختگان متخصص و ماهر که دارای گواهینامه مهارت می باشند و فراهم نمودن تمهیدات لازم جهت بهره گیری از امکانات و ظرفیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در راستای اهداف سند چشم انداز، آمایش سرزمین و سند مهارت از مهمترین اهداف توافق نامه اجرای پروژه سامانه ماهرکده می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.