تصویر
بهره گیری از ظرفیت بسیج برای افزایش بهره‌وری محصولات راهبردی
08 دی 1401 - 14:52
2
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از اعلام آمادگی برای همکاری با سپاه استان و بهره گیری از ظرفیت بسیج در راستای افزایش بهره‌وری محصولات راهبردی و تحقق امنیت غذایی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان جهاد استان البرز از اعلام آمادگی برای همکاری با سپاه استان و بهره گیری از ظرفیت بسیج در راستای افزایش بهره‌وری محصولات راهبردی و تحقق امنیت غذایی خبر داد.

در نشست آغاز عملیات مشترک مدیریت هوشمند ارتقای بهره‌وری محصولات راهبردی که با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر جهاد کشاورزی، فرمانده بسیج مستضعفین رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس و به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد؛ دکتر بازدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن تسلیت ایام شهادت و عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و قدردانی از مجموعه سپاه با ابراز خرسندی از همکاری و حضور بسیج در عرصه تولید و نظارت بر عرضه محصولات کشاورزی به سوابق درخشان حضور بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: بسیج همواره نشان داده در هر حوزه ای که ورود کرده، حضور موفقی داشته است و اکنون که این ظرفیت‌ها به کمک ما آمده است، امیدوارم در فعالیت‌های حوزه کشاورزی و روستایی در راستای ارتقای بهره‌وری محصولات راهبردی و تحقق امنیت غذایی نیز از ظرفیت بسیج به خوبی استفاده شود.
دکتر بازدار افزود: استان البرز به دلیل شرایط خاص تراکم جمعیت و کمبود منابع عملاً توسعه واحدهای جدید و سرمایه‌گذاری جدید با چالش مواجه است به طوری که این رشد جمعیت و سکونت جمعیت سه و نیم میلیون نفری در پهنه ۵۵۰ هزار هکتاری، توسعه فعالیت های کشاورزی و توسعه افقی را در حوزه کشاورزی محدود کرده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز تصریح کرد: بهترین راهکاری که می تواند کمک کند برای افزایش تولید و امنیت غذایی و خودکفایی، افزایش بهره‌وری و توجه به موجودیت فعالیت‌هایی است که بتوانیم مدیریت تولید و بهره وری را بهبود بخشد.
دکتر بازدار با ابراز خرسندی از ظرفیت های بسیار خوب استان البرز گفت: خوشبختانه در اکثر محصولات کشاورزی جزو رتبه‌های اول تا چهارم هستیم این یعنی دانش و ضریب نفوذ دانش و فناوری در تولید محصولات کشاورزی در استان ما حرف اول را می‌زند اما لازمه پایداری بخش کشاورزی اینست که در خصوص بهره وری منابع پایه تولید وضعیت آب و خاک توجه کافی صورت بگیرد.
وی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری های مشترک بر تداوم نشست ها و افزایش تعامل دو مجموعه سپاه و جهاد کشاورزی تأکید کرد و خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌های بسیج و مجموعه سپاه استان برای پایش اقدامات و فعالیت‌های حوزه کشاورزی در راستای افزایش امنیت غذایی و افزایش بهره‌وری عوامل تولید شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.