پ
پ

اعلام کرد : در ۹ ماهه سالجاری، به تعداد ۱۰ هزار و ۸۶۸نفر خدمات مشاوره حضوری ارائه شده است که این خدمات با هدف کاهش آسیب های و پاسخ به نیازهای مشاوره ای در زمینه اختلالات روانشناختی و مشکلات فردی خانوادگی در جهت ارتقا سطح سلامت روان آحاد جامعه از طریق یک مرکز دولتی و ۳۱ مرکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی ارائه گردیده است.

مدیرکل بهزیستی البرز اضافه کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تعداد ۴۰ هزار و ۱۹ مشاوره تلفنی رایگان (خط تلفنی ۱۴۸۰) بمنظور فوریت دسترسی آحاد مردم به خدمات مشاوره انجام شده است.
وجیهه محمدی فلاح درتشریح این خبر گفت :بیشترین فراوانی مشاوره ها به ترتیب شامل اختلالات افسردگی، اضطراب، کودک و نوجوان، مشکلات فردی–بین فردی، و مشکلات باهمسر بود.
وی بیان داشت: همه تماس‌های مردمی با خط صدای مشاور ۱۴۸۰، محرمانه و امن است و افراد می‌توانند مشکلات و مواردی که مطرح کردن آن‌ها به صورت حضوری دشوار است، به صورت تلفنی با مشاوران در میان بگذارند.
وجیهه محمدی فلاح تصریح کرد: همه مشاوران به رعایت اصول رازداری و محرمانه تلقی کردن اطلاعات تماس گیرندگان متعهد هستند و با توجه به تنوع تماس‌گیرندگان و گوناگونی مشکلات آن‌ها، گاه ضرورت دارد که برای دریافت راهنمایی و خدمات روان‌شناختی و مشاوره مناسب، تماس گیرندگان به مراکز مشاوره حضوری و سایر منابع حمایتی متناسب ارجاع داده شوند.
سامانه صدای مشاور بهزیستی(خط تلفنی ۱۴۸۰) جهت مصاحبه غیرحضوری و تلفنی همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۲۴ شب به صورت رایگان مشاوره کاملا تخصصی ارائه می نماید.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر