از ارائه خدمات توانبخشی، آموزشی و حمایتی به بیش از ۲ هزار سالمند در این استان خبر داد.

استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ، وجیهه محمدی‌فلاح مدیرکل بهزیستی استان البرز در جمع خبرنگاران گفت: با وجود جمعیت قابل توجه سالمندان در استان البرز، بهزیستی این استان با ۱۹ مرکز توانبخشی و سایر خدمات، از ۲ هزار سالمند حمایت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ادامه داد: استان البرز به عنوان یکی از استان‌های با رتبه بالای سالمندان است و خدمات توانبخشی، آموزشی و حمایتی به بیش از دو هزار سالمند ارائه می‌شود.

وجیهه محمدی‌فلاح با اشاره به اینکه ۱۹ مرکز خدمات توانبخشی به صورت شبانه‌روزی به سالمندان البرزی خدمات ارائه می‌دهند، گفت: در این مراکز خدمات ویژه‌ای از جمله توانبخشی، کاردرمانی، فیزیوتراپی، مددکاری و روانشناسی ارائه می‌شود. همچنین، برای سالمندانی که امکان حضور در مراکز را ندارند، خدمات در منزل نیز ارائه می‌شود.

وی افزود: بهزیستی استان البرز با ارائه تجهیزات کمکی مانند ویلچر، واکر و همچنین تامین کمک‌هزینه خرید لوازم بهداشتی، در جهت بهبود کیفیت زندگی سالمندان اقدام کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: در هفته سالمندان، سازمان بهزیستی استان البرز با راه‌اندازی پویش مردمی «با_شما_حالمان_خوب_است» به دنبال فرهنگ‌سازی و تکریم سالمندان است. این پویش با هدف تشویق مردم در جهت بهبود وضعیت سالمندان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

تصویر